Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de spørgsmål vi hyppigst modtager. Der er bl.a. Spørgsmål og svar indenfor returnering, levering og rabatter.

Levering

Levering til adresser i Danmark, har som udgangspunkt den forventede leveringstid 1-3 hverdage. Pakkerner leveres med Post Danmark, efter eget ønske til henholdsvis adresse eller afhentning.

hvor er vi placeret?

F.C. København Fanshops webshop er placeret samme sted som den fysiske fanshop i Telia Parken:

Øster Allé 56
2100 København Ø

Fandt du svar?

Vi håber at disse hyppige spørgsmål besvarer hvad du søger, hvis du har brug for yderligere information, sidder vi klar til at hjælpe på:
Telefon: 35 43 74 01, tast #4
E-mail: fanshop@fck.dk

Hvordan returnerer/bytter jeg?

Vi har følgende to fremgangsmåder, hvorpå ombytningen/returneringenen kan foretages:

1) Du foretager ombytningen ved at sende produktet, der ønskes ombyttet/returneret til:
F.C. København Fanshop
Øster Allé 56
2100 København Ø
ATT: Ombytning

2) Ombyt produktet i FCK Fanshoppen beliggende i Telia Parken. Skriv gerne til os på forhånd, så vi kan lægge det ønskede produkt til side.

Ved valg af begge løsninger, skal ordrebekræftelsen vedlægges, samt blanket med kontakt- og ordreoplysninger, samt forklaring af ønsker for ordren.

Hvordan bliver min ordre leveret?

Ved bestilling på FCKFanshop.dk har du følgende tre leveringsmuligheder.

1) Afhentning
i Telia Parken Afhentning FCK Fanshop beliggende i Telia Parken er en tjeneste, vi tilbyder dem, der ikke ønsker at vente på, at varen bliver leveret. Bestil varen online, og afhent den i FCK Fanshop på Øster Allé 56.

Orden skal blot pakkes, dette sker typisk inden kl. 12 hverdagen efter bestillingstidspunktet. Herefter vil du modtage en mail, der bekræfter, at orden er klar til afhentning. Husk din ordrebekræftelse ved afhentning som bekræftelse af købet.

Det er hurtigt, nemt, og enkelt!

2) PostNord forsendelse
Hvis PostNord vælges som leverandør af ordren, vil leveringen finde sted 1-2 dage efter bestillingstidspunktet. Hvis det ikke er muligt for PostNord at levere forsendelsen på adressen på det pågældende tidspunkt, vil pakken kunne afhentes på det nærmeste posthus den efterfølgende dag.

Ordren sendes som pakke og er derfor forsikret. Denne tjeneste koster 59 kr.

3) PostNord afhentning
Det er muligt at vælge Post Danmark levering uden omdeling, hvilket betyder at pakken leveres til det valgte Post Danmark afhentningspunk, hvor den kan afhentes, præcis når det passer ind i din tidsplan. Denne service koster kun 29 kr. for ordrer med en værdi under 799 kr. og er gratis for ordrer med en værdi over denne grænse.

Kan jeg bytte i den fysiske fanshop?

JA! Det kan du sagtens.
Ombytning og returnering af varer kan sagtens foretages i den fysiske FCK Fanshop, der er placeret i Telia Parken på Øster Allé 56. Du skal blot medbringe din ordrebekræftelse ved ombytningen/returneringen som kvittering for dit køb.

Online rabat som sæsonkortholder?

Der er muligt at opnå 10% rabat på alle ikke-nedsatte varer* på fckfanshop.dk, der gives til alle F.C. Københavns Platin-, Guld- og Familie-sæsonkortholdere samt Aktive Fanpas.

Det kræver at man kontakter fanshop@fck.dk forud for bestillingen af ordren, hvor sæsonkortnummeret skal oplyses.

I den fysiske FCK Fanshop i Telia Parken, kræver det blot at sæsonkortet medbringes og fremvises ved købet.

*Rabatten gælder ikke billetter, gavekort og nedsatte varer.

Online rabat som sponsor?

Der er muligt at opnå 15% rabat på alle ikke-nedsatte varer* på FCKFanshop.dk, der gives til alle F.C. København sponsorer. Det kræver, at man kontakter Claus Wolter, Merchandise Manager, på cw@fck.dk forud for bestillingen af ordren, hvor sponsornummeret skal oplyses.

I den fysiske FCK Fanshop i Telia Parken kræver det blot at sponsorkortet medbringes og fremvises ved købet.

* Rabatten gælder ikke billetter, gavekort og nedsatte varer.

Hvad er leveringstiden udenfor Danmark?

Ordre til udlandet leveres med fragtfirmaet Asendia og koster fra 75 kr. (10€), leveringstiden er ca. 14 hverdage,

Hvis du ønsker at høre nærmere om leveringstid og pris til et specifikt land, er du meget velkommen til at kontakte os på fanshop@fck.dk, hvor vi sidder klar til at besvare.

Hvordan ændrer jeg mine brugeroplysninger?

Ved login øverst i højre hjørne på FCKFanshop.dk er det muligt at rette password, leveringsadresse og kontaktoplysninger, der er tilknyttet brugeren.

Dette forenkler bestillingen på FCKFanshop.dk, da disse oplysninger vil være tilgængelige ved afslutningen af en ordre.

Kan jeg returnere/bytte en trøje med tryk?

Da et tilvalg af tryk til en trøje betyder at produktet bliver personaliseret, er det desværre ikke muligt at returnere eller bytte denne.

Dette gælder både eget navn og valg af spillernavn.